Poradnia
Poradnia Zdrowia Psychicznego
W Poradni można skorzystać z porad lekarza specjalisty psychiatry wyłącznie po wcześniejszej rejestracji telefonicznej.
Rejestracja telefoniczna pod numerem telefonu 796 20 20 08
czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 19:30.
Do Poradni możesz wejść tylko gdy spełniasz poniższe kryteria:
MOŻESZ WEJŚĆ TYLKO GDY ODPOWIESZ 6 RAZY NIE
- Czy masz gorączkę?
- Czy masz kaszel?
- Czy masz duszności lub trudności z oddychaniem?
- Czy miałeś w ciągu ostatnich 14 dni kontakt z osobą zakażoną Covid-19?
- Czy miałeś w ciągu ostatnich 14 dni kontakt z osobą podejrzaną o infekcję Covid-19?
- Czy miałeś w ciągu ostatnich 14 dni kontakt z osobą pozostającą w kwarantannie lub izolacji?
Zasady bezpieczeństwa sanitarnego obowiązujące w Poradni Zdrowia Psychicznego
Pacjenci Poradni są zobowiązani do przestrzegania poniższych zasad.
Możliwe jest przeprowadzenie wizyt z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych oraz wizyt w poradni, zgodnie z potrzebami zdrowotnymi pacjentów. W przypadku konieczności udzielania świadczeń w poradni można realizować świadczenia przy zachowaniu odpowiedniego reżimu sanitarnego:
Wizyta pierwszorazowa ambulatoryjna:
wywiad/ankieta w kierunku przypadku podejrzanego COVID-19 prowadzony przez pracownika medycznego, np. przez telefon/osobiście oraz wydanie decyzji o formie porady przez lekarza: teleporada lub wizyta osobista.
- Każda osobista wizyta pacjenta w poradni jest poprzedzona wywiadem telefonicznym w kierunku COVID – 19, który jest ponawiany przy wejściu do recepcji.
- Pacjent jest umawiany na konkretną godzinę, aby nie dopuszczać do oczekiwania pacjentów w poczekalni. Pacjent który przyjechał wcześniej może oczekiwać na parkingu lub w ogrodzie zachowując dystans 2m od pozostałych pacjentów.
- Należy dokonywać pomiaru temperatury u osób korzystających z poradni (również u personelu – przed rozpoczęciem pracy).
- Członkowie rodziny nie powinni wchodzić do poradni (wyjątek: dorosły pacjent wymagający opieki drugiej osoby).
- Pacjenci/inne osoby wchodzą do poradni we własnych maseczkach/innym zakryciu nosa i ust zgodnie z ogólnymi zasadami.
- W przypadku zgłoszenia się pacjenta bez maseczki należy wydać pacjentowi maseczkę.
- Należy zwracać uwagę na prawidłowe zakładanie i noszenie maseczek przez personel i pacjentów.
- Personel – adekwatnie do sytuacji stosuje środki ochrony indywidualnej – zakłada maseczki chirurgiczne lub przyłbicę, podczas wizyty i obsługi pacjenta poza recepcją.
- Cykliczna dezynfekcja powierzchni dotykanych, powierzchnie powinny być łatwo zmywalne.
- Pomieszczenia muszą być również cyklicznie wietrzone – po każdym pacjencie przerwa i wietrzenie.
- W poczekalni nie może przebywać więcej niż jedna osoba. Pacjent oczekujący przebywa wyłącznie w obszarze wyznaczonym dla poradni, z wyjątkiem konieczności skorzystania z toalety.
- W poczekalni nie mogą być zostawiane zbędne przedmioty mogące sprzyjać transmisji zakażenia (na przykład zabawki, gazety, ulotki itp.)