Poradnia
Poradnia Zdrowia Psychicznego
W Poradni można skorzystać z porad lekarza specjalisty psychiatry wyłącznie po wcześniejszej rejestracji telefonicznej.
Rejestracja telefoniczna pod numerem telefonu 796 20 20 08
czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 19:30.
Do Poradni możesz wejść tylko gdy spełniasz poniższe kryteria:
MOŻESZ WEJŚĆ TYLKO GDY ODPOWIESZ 6 RAZY NIE
- Czy masz gorączkę?
- Czy masz kaszel?
- Czy masz duszności lub trudności z oddychaniem?
- Czy miałeś w ciągu ostatnich 14 dni kontakt z osobą zakażoną Covid-19?
- Czy miałeś w ciągu ostatnich 14 dni kontakt z osobą podejrzaną o infekcję Covid-19?
- Czy miałeś w ciągu ostatnich 14 dni kontakt z osobą pozostającą w kwarantannie lub izolacji?
Zasady bezpieczeństwa sanitarnego obowiązujące w Poradni Zdrowia Psychicznego
Pacjenci Poradni są zobowiązani do przestrzegania poniższych zasad:
Udzielamy świadczeń zdrowotnych w poradni przy zachowaniu odpowiedniego reżimu sanitarnego:
- Każda osobista wizyta pacjenta w poradni jest poprzedzona wywiadem w kierunku COVID – 19, który jest realizowany przy wejściu do recepcji.
- Pacjent jest umawiany na konkretną godzinę, aby nie dopuszczać do oczekiwania pacjentów w poczekalni. Pacjent który przyjechał wcześniej może oczekiwać na parkingu lub w ogrodzie zachowując dystans 2m od pozostałych pacjentów. Dopuszcza się maksymalnie 3 pacjentów do oczekiwania w poczekalni.
- Należy dokonywać pomiaru temperatury u osób korzystających z poradni (również u personelu – przed rozpoczęciem pracy).
- Członkowie rodziny nie powinni wchodzić do poradni (wyjątek, dorosły pacjent wymagający opieki drugiej osoby).
- Pacjenci i inne osoby wchodzą do poradni we własnych maseczkach lub innym zakryciu nosa i ust zgodnie z ogólnymi zasadami.
- W przypadku zgłoszenia się pacjenta bez maseczki należy wydać pacjentowi maseczkę.
- Należy zwracać uwagę na prawidłowe zakładanie i noszenie maseczek przez personel i pacjentów.
- Personel – adekwatnie do sytuacji stosuje środki ochrony indywidualnej – zakłada maseczki chirurgiczne lub przyłbicę, podczas wizyty i obsługi pacjenta poza recepcją.
- Cykliczna dezynfekcja powierzchni dotykanych, powierzchnie powinny być łatwo zmywalne.
- Pomieszczenia muszą być również cyklicznie wietrzone – po każdym pacjencie przerwa i wietrzenie.
- W poczekalni nie mogą być zostawiane zbędne przedmioty mogące sprzyjać transmisji zakażenia (na przykład zabawki, gazety, ulotki itp.).
- W przypadku gdy pacjent podejrzewa, że jest nosicielem COVID 19 może ubiegać się o przeprowadzenie wizyty z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych.