Poradnia Zdrowia psychicznego

W Poradni można skorzystać z porad lekarza specjalisty psychiatry oraz porad psychologa, badań psychologicznych, psychoterapii i psychoedukacji wyłącznie po wcześniejszej rejestracji telefonicznej.

Poradnia czynna

  • Poniedziałek 08:00 – 20:00
  • Wtorek 08:30 – 20:00
  • Środa 09:00 – 20:00
  • Czwartek 09:00 – 20:00
  • Piątek 08:00 – 14:00

Rejestracja telefoniczna pod numerem telefonu 796 20 20 08 w dniach:

  • Poniedziałek - czwartek 09:00 – 19:00
  • Piątek 08:00 – 13:00

Do Poradni możesz wejść tylko gdy spełniasz poniższe kryteria:


MOŻESZ WEJŚĆ TYLKO GDY ODPOWIESZ
6 RAZY NIE

  1. CZY MASZ GORĄCZKĘ 38 STOPNI
  2. CZY MASZ KASZEL,
  3. CZY MASZ DUSZNOŚCI LUB TRUDNOŚCI Z ODDYCHANIEM
  4. CZY MIAŁEŚ W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI KONTAKT Z OSOBĄ ZAKAŻONĄ COVID-19
  5. CZY MIAŁEŚ W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI KONTAKT Z OSOBĄ PODEJRZANĄ O INFEKCJĘ
  6. COVID-19
  7. CZY MIAŁEŚ W CIĄGU OSTATNICH 14 DNI KONTAKT Z OSOBĄ POZOSTAJACĄ W KWARANTANNIE LUB IZOLACJI

ZASADY BEZPIECZEŃSTWA SANITARNEGO OBOWIAZUJACE W PZP

Pacjenci Poradni są zobowiązani do przestrzegania poniższych zasad:

Możliwe jest przeprowadzenie wizyt z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych oraz wizyt w poradni, zgodnie z potrzebami zdrowotnymi pacjentów. W przypadku konieczności udzielania świadczeń w poradni można realizować świadczenia przy zachowaniu odpowiedniego reżimu sanitarnego:

  1. Każda osobista wizyta pacjenta w poradni jest poprzedzona wywiadem telefonicznym w kierunku COVID – 19, który jest ponawiany przy wejściu do recepcji.
  2. Pacjent jest umawiany na konkretną godzinę, aby nie dopuszczać do oczekiwania pacjentów w poczekalni. Pacjent który przyjechał wcześniej może oczekiwać na parkingu lub w ogrodzie zachowując dystans 2m od pozostałych pacjentów.
  3. Należy dokonywać pomiaru temperatury u osób korzystających z poradni (również u personelu – przed rozpoczęciem pracy).
  4. Członkowie rodziny nie powinni wchodzić do poradni (wyjątek, dorosły pacjent z wymagający opieki drugiej osoby).
  5. Pacjenci/inne osoby wchodzą do poradni we własnych maseczkach/innym zakryciu nosa i ust zgodnie z ogólnymi zasadami.
  6. W przypadku zgłoszenia się pacjenta bez maseczki należy wydać pacjentowi maseczkę.
  7. Należy zwracać uwagę na prawidłowe zakładanie i noszenie maseczek przez personel i pacjentów.
  8. Personel – adekwatnie do sytuacji stosuje środki ochrony indywidualnej – zakłada maseczki chirurgiczne lub przyłbicę, podczas wizyty i obsługi pacjenta poza recepcją.
  9. Cykliczna dezynfekcja powierzchni dotykanych, powierzchnie powinny być łatwo zmywalne.
  10. Pomieszczenia muszą być również cyklicznie wietrzone – po każdym pacjencie przerwa i wietrzenie.
  11. W poczekalni nie może przebywać więcej niż jedna osoba. Pacjent oczekujący przebywa wyłącznie w obszarze wyznaczonym dla poradni, z wyjątkiem konieczności skorzystania z toalety.
  12. W poczekalni nie mogą być zostawiane zbędne przedmioty mogące sprzyjać transmisji zakażenia (na przykład zabawki, gazety, ulotki itp.).

Wizyta pierwszorazowa ambulatoryjna:

  1. wywiad/ankieta w kierunku przypadku podejrzanego COVID-19 prowadzony przez pracownika medycznego, np. przez telefon/osobiście oraz wydanie decyzji o formie porady przez lekarza: a) teleporada lub, b) wizyta osobista.